Top menu
Nieuws
Pers
Jobs
NL
User menu
Word klant
Mijn account
Menu
User menu
Word klant
Mijn account
Mobile menu
Service punt vinden
Tol
Nieuws
Pers
Jobs
en
nl
fr
de
Zoeken
Main navigation
Service punt vinden
Tol
Support
Zoeken
FAQ
Kruimelpad
Home
faq
Zoeken
Meestgestelde vragen
Wanneer worden de tarieven geïndexeerd en hoe kan ik me voorbereiden voor de volgende tarief indexatie?
Wanneer worden de waarborg en het prepaid saldo van mijn OBU terugbetaald?
Hoe verander ik van betaalmiddel (enkel voor standaardaccounts)?
Hoe moet ik mijn OBU correct inleveren?
Kan ik een service point account samenvoegen met een bestaande standaardaccount?
Welke voertuigen moeten de tol betalen in België?
Zijn sommige voertuigen vrijgesteld van tol?
Waar kan ik de huidige tarieven en tolwegen vinden?
Tot welke Gewesten behoort de Ring van Brussel (R0)?
Wanneer worden de tarieven geïndexeerd en hoe kan ik me voorbereiden voor de volgende tarief indexatie?
Wie is Satellic?
Wat kan ik doen als mijn OBU tol berekent op een private weg of op een parking?
Wat is het bedrag van de geldboete?
Wat moet ik doen als ik niet akkoord ben met een boete?
Hoe kan ik mijn OBU-waarborg betalen?
Wanneer worden de waarborg en het prepaid saldo van mijn OBU terugbetaald?
Hoe kan ik de waarborg van mijn OBU erkennen op mijn kredietkaartafschrift?
Kan ik het bewijs van de betaling van de OBU-waarborg in mijn boekhouding of verrekening inbrengen?
Welke tankkaarten kan ik gebruiken om de tol te betalen?
Welke beveiligingscode moet ik ingeven als ik betaal met mijn tankkaart?
Wanneer wordt de aangerekende tol van mijn tankkaart gehaald?
Waarom wordt mijn tankkaart geweigerd?
Hoe kan ik betalen via een Business Partner?
Hoe kan ik de tol per domiciliëring betalen?
Waarom moet ik €45 betalen als ik post-paid met kredietkaart betaal?
Paginering
Huidige pagina
1
Pagina
2
Pagina
3
Pagina
4
Pagina
5
Volgende pagina
Next ›
Laatste pagina
Last »