NL
Menu

Kan ik een service point account samenvoegen met een bestaande standaardaccount?

U kunt een service point account gemakkelijk samenvoegen met een bestaand standaardaccount, ook indien precies hetzelfde voertuig al geregistreerd is op het Road User Portal.

U moet hiervoor de procedure “Ik bestuur” volgen:
1) U moet zich inloggen met uw kentekennummer, het land van herkomst van het voertuig en de pincode die u samen met de OBU heeft ontvangen. Vervolgens moet u "VOERTUIG TOEVOEGEN AAN MIJN VSTANDAARDACCOUNT" selecteren.
2) Vervolgens moet u nogmaals inloggen, maar deze keer met uw login en wachtwoord op het Road User Portal. Dan kunt u beslissen welke OBU u gekoppeld wil laten aan het voertuig. U kunt beslissen om de service point OBU te houden, of om de OBU te houden, die gekoppeld is aan de standaardaccount.

Als u over geen standaardaccount beschikt, lees dan de FAQ "Waarom heb ik een standaardaccount nodig?

Was this information helpful?
Yes
No
Thank you for your feedback!
Anything else we can do to improve our website? Let us know in the contact form