Top menu
Nieuws
Pers
Jobs
NL
User menu
Word klant
Mijn account
Menu
User menu
Word klant
Mijn account
Mobile menu
Service punt vinden
Tol
Nieuws
Pers
Jobs
en
nl
fr
de
Zoeken
Main navigation
Service punt vinden
Tol
Support
Zoeken
FAQ
Kruimelpad
Home
faq
Zoeken
Meestgestelde vragen
Wanneer worden de tarieven geïndexeerd en hoe kan ik me voorbereiden voor de volgende tarief indexatie?
Wanneer worden de waarborg en het prepaid saldo van mijn OBU terugbetaald?
Hoe verander ik van betaalmiddel (enkel voor standaardaccounts)?
Hoe moet ik mijn OBU correct inleveren?
Kan ik een service point account samenvoegen met een bestaande standaardaccount?
Kan ik op een kaart controleren waar een specifieke voertuig op een bepaalde dag heeft gereden?
Wat moet ik doen als mijn OBU-display knippert, het OBU-lampje rood is en ik een piepgeluid hoor wanneer ik mijn reis start?
Moet mijn OBU een groen lichtje laten zien als ik buiten België rijd?
Wat moet ik met mijn OBU doen als ik voor een lange tijd niet meer in België zal rijden?
Wat moet ik doen voor ik mijn reserve OBU’s gebruik?
Welke informatie wordt verschaft op het scherm van de OBU?
Hoe kan ik een OBU koppelen en ontkoppelen?
Wat moet ik doen als de scherm van mijn OBU “NIET GEREED” toont?
Wat moet ik doe als het rode lampje van mijn OBU brandt?
Hoe kan ik weten wat de softwareversie van mijn OBU is?
Wat moet ik doen indien het scherm van mijn OBU “GEBLOKKEERD” weergeeft?
Wat moet ik doen indien het lampje van mijn OBU groen is, maar er geen kilometers aangerekend worden?
Wat moet ik doen als het scherm van mijn OBU traag is of geen gegevens weergeeft?
Kan ik een externe antenne installeren op de OBU?
Zijn er gezondheids- en veiligheidsrisico’s inzake de blootstelling van de chauffeurs aan de elektromagnetische velden uitgestraald door de On Board Unit?
Waarom verandert het tolbedrag op de scherm van mijn OBU-display zodra ik mijn privéterrein verlaat?
Berekent mijn OBU tol in het buitenland?
Waarom worden de gereden afstand en tolbedrag niet vernieuwd na middernacht?