NL
Menu

Waarom is mijn kredietkaart geblokkeerd of geweigerd?

  • Het is mogelijk dat de limiet van uw kredietkaart overschreden werd. Dat kan gebeuren als u alleen maar één kredietkaart gebruikt als gegarandeerd betaalmiddel voor verschillende OBU’s. In dit geval kunt u de kredietkaart niet meer gebruiken aangezien de transacties die ermee worden uitgevoerd, worden geweigerd door de bank die uw kredietkaart heeft uitgegeven, en dus de OBU’s die aan deze kredietkaart gekoppeld zijn, worden geblokkeerd (het rode lampje brandt).
  • Uw kredietkaart kan ook geblokkeerd worden indien u verschillende transacties van hetzelfde bedrag naar dezelfde tegenpartij (in dit geval Satellic) uitgevoerd worden (bv. pre-authorisaties van 45 euro of waarborgen van 135 euro per OBU). Dit is een maatregel van de uitgever van de kredietkaart om fraude op uw kredietkaart te voorkomen.

Indien uw kredietkaart geblokkeerd of geweigerd is, gelieve de uitgever van uw kredietkaart te contacteren. Wij raden u dan ook aan om om u ervan te verzekeren dat het gebruikslimiet van uw kredietkaart zoals het aantal toegestane transacties die naar dezelfde tegenpartij uitgevoerd kunnen worden voldoende hoog zijn.

Was this information helpful?
Yes
No
Thank you for your feedback!
Anything else we can do to improve our website? Let us know in the contact form